VW BEETLE
Every classic rolls back into the light – smiling!
Δεν διαλέξαμε αυτοκίνητα γυαλιστερά και τέλεια.
Διαλέξαμε εκείνα που κουβαλούν ιστορίες.
Που έχουν διασχίσει εποχές, χωριά, στιγμές.
Αμάξια με φθορές που δεν κρύβονται — αλλά μιλούν.
Μιλούν για την ομορφιά του χρόνου, για την αξία της διατήρησης.
Τα αναπαλαιώνουμε με σεβασμό.
Όχι για να τα κάνουμε καινούργια,
αλλά για να συνεχίσουν να ζουν.
Για να τα οδηγήσεις κι εσύ.
Για να γίνεις κομμάτι της μνήμης τους.
Για να αφήσεις τη δική σου ιστορία
πάνω στο τιμόνι, στη στροφή, στο χάρτη.
Γιατί δεν σου δίνουμε απλώς ένα αυτοκίνητο.
Σου δίνουμε μια διαδρομή με ψυχή.
Ένα ταξίδι με φόντο το παρελθόν
και προορισμό το αληθινό παρόν.
It’s not just a garage
Δεν είναι απλώς ένα συνεργείο.
Είναι ένα σταυροδρόμι πολιτισμού,
όπου συναντιούνται η μηχανική τέχνη,
η ιστορία, οι αναμνήσεις και το πάθος για το αυθεντικό
Κάθε γρατζουνιά, μια ιστορία.
Κάθε εξάρτημα, ένα κομμάτι τέχνης.
Δεν είναι εύκολο να συντηρείς το αυθεντικό.
Θέλει αφοσίωση, υπομονή, βαθιά γνώση.
Θέλει μάτια να βλέπουν πίσω από την ύλη.
Χέρια που δεν προδίδουν την ιστορία.
Θέλει κόπο να αναγνωρίσεις την αξία του παλιού.
Και καρδιά για να του δώσεις ξανά ζωή.
Εδώ, κάθε αποκατάσταση είναι μάχη.
Ανάμεσα στο φθαρτό και το διαχρονικό.
Μια πρόκληση για λίγους.
Μαγεία για όσους αγαπούν την τέχνη της μηχανικής.
Meet the Beetles
Κάθε όχημα εδώ είναι μια επιστροφή. Στην εποχή του. Στην αύρα του. Στη μηχανική τέχνη που του έδωσε ξανά ζωή.

Η ανοικτή (Cabriolet) έκδοση του Σκαραβαίου κατασκευαζόταν ήδη από το 1949, από το εργοστάσιο της Karmann. Η πιο μοντέρνα και τελευταία έκδοση του ανοικτού Σκαραβαίου ήταν το μοντέλο 1303, το οποίο είχε αναρτήσεις McPherson εμπρός και IRS πίσω. Η παραγωγή των ανοικτών Σκαραβαίων σταμάτησε οριστικά το 1979, οπότε και είχαν ήδη αρχίσει να χρησιμοποιούνται κινητήρες ψεκασμού καυσίμου σε συνδυασμό με καταλύτη. Ο μοναδικός διαθέσιμος κινητήρας για τους ανοικτούς Σκαραβαίους ήταν ο Τ1 με 1.584 κ.εκ.

EN
Just like Artemis and Zeus, Hermes is a 1302 model featuring a flat windshield and a rounded front body section. It is also equipped with McPherson front suspension and IRS rear suspension.
Specifications:
Model: 1302
Year of manufacture: 1971
Color: White (L10018)
Engine:
Fully rebuilt T1 engine, 1,285 cc (44 horsepower). An additional front-mounted oil cooler ensures proper cooling and engine reliability.
Transmission:
Factory gearbox, fully rebuilt transmission system with genuine parts (clutch, gaskets, cables, etc.).
Electrics:
New wiring harness, ignition system, starter, battery, switches, and relays.
Brakes:
New brake master cylinder. New brake lines (metal and rubber). New front disc brakes. New rear drum brakes.
Suspension:
New front and rear shock absorbers. New polyurethane bushings front and rear. Reinforced front anti-roll bar.
Steering system:
Rebuilt steering box, tie rods, and steering damper. Authentic rims with new tires. New Classic Black steering wheel.
Interior:
Authentic classic front and rear seats with brand-new red upholstery. New black/red carpets and floor mats.

Gr
Αθηνά
Η πρώτη μεγάλη στιλιστική αλλαγή στον Σκαραβαίο, έγινε το 1968. Τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα είναι πλέον κάθετα και η Αθηνά διαθέτει κοντύτερο καπώ εμπρός και πίσω, αλλά και εξωτερική πλήρωση καυσίμου. Η ανάρτηση όμως δεν άλλαξε, παρέμειναν τα πειροδακτύλιδα εμπρός και το σπαστό διαφορικό πίσω. Όσον αφορά στον κινητήρα, πλέον υπήρχαν οι εξής επιλογές: 1.192 κ.εκ. (34 ίπποι), 1.285 κ.εκ. (44 ίπποι), 1.493 κ.εκ. (44 ίπποι) και 1.584 κ.εκ. (55 ίπποι).
Προδιαγραφές
Μοντέλο: 1300
Έτος κατασκευής: 1968
Χρώμα: Λευκό (L87)
Κινητήρας:
Πλήρως ανακατασκευασμένος κινητήρας Τ1, 1.584 κ.εκ. (55 ίππων). Επιπλέον ψυγείο λαδιού τοποθετημένο εμπρός, φροντίζει για την ψύξη του κινητήρα και την αξιοπιστία του.
Μετάδοση:
Εργοστασιακό κιβώτιο ταχυτήτων, πλήρως ανακατασκευασμένο σύστημα μετάδοσης με αυθεντικά ανταλλακτικά (συμπλέκτης, φλάντζες, ντίζες κτλ.)
Ηλεκτρικά:
Καινούργια πλεξούδα, σύστημα ανάφλεξης, εκκινητήρας, μπαταρία, διακόπτες και ρελέ.
Φρένα:
Καινούργια αντλία φρένων. Καινούργιες σωληνώσεις φρένων (μεταλλικές και ελαστικές). Εμπρός μετατροπή σε δισκόφρενα, με καινούργιους δίσκους, δαγκάνες, τακάκια. Καινούργια ταμπούρα πίσω.
Ανάρτηση:
Καινούργιοι αποσβεστήρες εμπρός και πίσω. Καινούργια σινεμπλόκ πολυουρεθάνης εμπρός και πίσω.
Σύστημα διεύθυνσης:
Ανακατασκευασμένος ατέρμονας, ράβδοι τιμονιού και αποσβεστήρας συστήματος διεύθυνσης. Αυθεντικές ζάντες με καινούργια λάστιχα.
Εσωτερικό:
Αυθεντικά κλασσικά καθίσματα εμπρός και πίσω, με καινούργιες μαύρες ταπετσαρίες. Καινούργιες μαύρες μοκέτες και πατάκια.
EN
Athena
The first major stylistic change to the Beetle took place in 1968. The front headlights were now positioned vertically, and Athena featured a shorter hood at the front and rear, as well as an external fuel filler. The suspension, however, remained unchanged: torsion bars at the front and swing axle at the rear. As for the engine, the following options were now available: 1,192 cc (34 hp), 1,285 cc (44 hp), 1,493 cc (44 hp), and 1,584 cc (55 hp).
Specifications
Model: 1300
Year of manufacture: 1968
Color: White (L87)
Engine:
Fully rebuilt T1 engine, 1,584 cc (55 horsepower). An additional front-mounted oil cooler ensures proper engine cooling and reliability.
Transmission:
Factory gearbox, fully rebuilt transmission system with genuine parts (clutch, gaskets, cables, etc.).
Electrics:
New wiring harness, ignition system, starter, battery, switches, and relays.
Brakes:
New brake master cylinder. New brake lines (metal and rubber). Front converted to disc brakes with new discs, calipers, and pads. New rear drum brakes.
Suspension:
New front and rear shock absorbers. New polyurethane bushings front and rear.
Steering system:
Rebuilt steering box, tie rods, and steering damper. Authentic rims with new tires.
Interior:
Authentic classic front and rear seats with brand-new black upholstery. New black carpets and floor mats.
DE
Die erste grosse stilistische Änderung am Käfer hat im Jahr 1968 stattgefunden. Die Streuscheiben der Scheinwerfer stehen senkrecht, zudem haben Athena und Ares eine kürzere Haube, eine kürzere Motorhaube und eine aussenliegende Tankklappe. Sie haben die Kurbellenkerachse vorne und die Pendelachse Hinterradaufhängung behalten, die bis zum Ende der Brazilian Production im 2003, gleichgeblieben sind. Was die Motorisierung anbelangt, konnte man von folgenden Varianten auswählen: 1192cc (34ps), 1285cc (44 ps), 1493cc ( 44 ps) and 1584 cc (55 ps).
Spezifikationen – Modifizierungen
Modell: 1300
Baujahr: 1968
Farbe: Perlweiss (L87)
Motor:
Ein komplett restaurierter T1 1584cc (55ps) Motor, für einen höheren Fahrkomfort. Zusätzlicher vorne installierter Ölkühler, der dafür sorgt, dass der Motor unabhängig von Wetterbedingungen nicht zu heiss wird.
Getriebe:
Werksgetriebe, mit original Ersatzteilen komplett restauriert (Kupplung, Dichtungen, Seilzüge, usw.).
Elektrik:
Neuer Kabelbaum, Zündelektronik, Anlasser, Batterie, Schalter und Relais.
Bremsen:
Neuer Bremshauptzylinder.Neue Bremsleitungen und Bremsschläuche.Vorne Umbau auf Scheibenbremsen mit neuen Scheiben, Sattel, Belege.Hinten neue original Trommelbremsen.
Fahrwerk:
Neue Stossdämpfer vorne und hinten.Neue Polyurethan Buchsen vorne und hinten.
Lenkung:
Neues Lenkgetriebe, Lenkstangen, Lenkungsdämpfer.Original Felgen mit neuer Bereifung.
Innenraum:
Original klassische Sitze vorne und hinten mit neuer Polsterung in Ziegel-Rot.Neue Rote Teppichböden.Fußmatten Rot-Schwarz mit Beifahrer Fußstütze.

Άρης
Η πρώτη μεγάλη στιλιστική αλλαγή στον Σκαραβαίο, έγινε το 1968. Τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα είναι πλέον κάθετα και η Αθηνά διαθέτει κοντύτερο καπώ εμπρός και πίσω, αλλά και εξωτερική πλήρωση καυσίμου. Η ανάρτηση όμως δεν άλλαξε, παρέμειναν τα πειροδακτύλιδα εμπρός και το σπαστό διαφορικό πίσω. Όσον αφορά στον κινητήρα, πλέον υπήρχαν οι εξής επιλογές: 1.192 κ.εκ. (34 ίπποι), 1.285 κ.εκ. (44 ίπποι), 1.493 κ.εκ. (44 ίπποι) και 1.584 κ.εκ. (55 ίπποι).
Προδιαγραφές
Μοντέλο: 1300
Έτος κατασκευής: 1968
Χρώμα: Βυσσινί
Κινητήρας:
Πλήρως ανακατασκευασμένος κινητήρας Τ1. Ανοιγμένος στα 2.027 κ.εκ. (περίπου 140 ίππων), με 2 διπλά καρμπυρατέρ IDF Weber 44άρια, για σπορ αίσθηση και απόλαυση στην οδήγηση. Επιπλέον ψυγείο λαδιού τοποθετημένο εμπρός, φροντίζει για την ψύξη του κινητήρα και την αξιοπιστία του. Ο συγκεκριμένος Σκαραβαίος προσωρινά δεν διαθέτει θέρμανση.
Μετάδοση:
Εργοστασιακό κιβώτιο ταχυτήτων με μακρύτερη σχέση μετάδοσης (4.12), πλήρως ανακατασκευασμένο σύστημα μετάδοσης με αυθεντικά ανταλλακτικά (συμπλέκτης, φλάντζες, ντίζες κτλ.)
Ηλεκτρικά:
Καινούργια πλεξούδα, σύστημα ανάφλεξης, εκκινητήρας, μπαταρία, διακόπτες και ρελέ.
Φρένα:
Καινούργια αντλία φρένων. Καινούργιες σωληνώσεις φρένων (μεταλλικές και ελαστικές). Εμπρός πλήρες σετ μετατροπή σε δισκόφρενα Girling με 4-πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες και ενισχυμένους δίσκους και τακάκια. Καινούργια, ενισχυμένα και μεγαλύτερα ταμπούρα πίσω.
Ανάρτηση:
Καινούργιοι αποσβεστήρες εμπρός και πίσω. Καινούργια σινεμπλόκ πολυουρεθάνης εμπρός και πίσω.
Σύστημα διεύθυνσης:
Ανακατασκευασμένος ατέρμονας, ράβδοι τιμονιού και αποσβεστήρας συστήματος διεύθυνσης. Εμπρός αυθεντικές ζάντες 4,5″, πίσω 5,5″, καινούργια λάστιχα.
Εσωτερικό:
Αυθεντικά κλασσικά καθίσματα εμπρός και πίσω, με καινούργιες μπορντώ ταπετσαρίες. καινούργιες γκρι μοκέτες και πατάκια.
EN
Ares
The first major stylistic change to the Beetle took place in 1968. The front headlights were now positioned vertically, and Athena featured a shorter hood at the front and rear, as well as an external fuel filler. The suspension, however, did not change: torsion bars remained at the front and swing axle at the rear. As for the engine, the following options were available: 1,192 cc (34 hp), 1,285 cc (44 hp), 1,493 cc (44 hp), and 1,584 cc (55 hp).
Specifications
Model: 1300
Year of manufacture: 1968
Color: Burgundy
Engine:
Fully rebuilt T1 engine. Bored out to 2,027 cc (about 140 horsepower), with two twin Weber 44 IDF carburetors, providing a sporty feel and driving pleasure. An additional front-mounted oil cooler ensures proper cooling and reliability. This particular Beetle currently has no heating.
Transmission:
Factory gearbox with longer gear ratio (4.12), fully rebuilt transmission system with genuine parts (clutch, gaskets, cables, etc.).
Electrics:
New wiring harness, ignition system, starter, battery, switches, and relays.
Brakes:
New brake master cylinder. New brake lines (metal and rubber). Front fully converted to Girling disc brakes with 4-piston aluminum calipers, reinforced discs, and pads. New, reinforced, larger rear drum brakes.
Suspension:
New front and rear shock absorbers. New polyurethane bushings front and rear.
Steering system:
Rebuilt steering box, tie rods, and steering damper. Front authentic 4.5″ rims, rear 5.5″ rims, new tires.
Interior:
Authentic classic front and rear seats with brand-new burgundy upholstery. New grey carpets and floor mats.
DE
Die erste grosse stilistische Änderung am Käfer hat im Jahr 1968 stattgefunden. Die Streuscheiben der Scheinwerfer stehen senkrecht, zudem haben Ares und Athena eine kürzere Haube, eine kürzere Motorhaube und eine aussenliegende Tankklappe. Sie haben die Kurbellenkerachse vorne und die Pendelachse Hinterradaufhängung behalten, die bis zum Ende der Brazilian Production im 2003, gleichgeblieben sind. Was die Motorisierung anbelangt, konnte man von folgenden Varianten auswählen: 1192cc (34ps), 1285cc (44 ps), 1493cc ( 44 ps) and 1584 cc (55 ps).
Spezifikationen – Modifizierungen
Modell: 1300
Baujahr: 1968
Farbe: Dunkelrot
Motor:
Ein komplett restaurierter T1 Motor. Auf 2.027cc (140ps) gebohrt, mit 2 doppelten IDF Weber 44er Vergasern für ein richtig sportliches Fahrgefühl. Zusätzlicher vorne installierter Ölkühler der dafür sorgt, dass der Motor unabhängig von Wetterbedingungen nicht zu heiss wird.Keine Heizung wegen der Fächerkrümmer-Spezialkonstruktion.
Getriebe:
Werksgetriebe mit längerer Übersetzung (4.12), mit original Ersatzteilen komplett restauriert (Kupplung, Dichtungen, Seilzüge, usw.).
Elektrik:
Neuer Kabelbaum, Zündelektronik, Anlasser, Batterie, Schalter und Relais.
Bremsen:
Neuer Bremshauptzylinder.Neue Bremsleitungen und Bremsschläuche.Vorne Girling komplettumbau-Satz (Sport-Scheiben, 4-Kolben Alusattel, Belege, usw.).Hinten grössere und verstärkte Trommelbremsen.
Fahrwerk:
Neue Stossdämpfer vorne und hinten.Neue Polyurethan Buchsen vorne und hinten.
Lenkung:
Neues Lenkgetriebe, Lenkstangen, Lenkungsdämpfer.Original Felgen vorne auf 5,5“ und hinten auf 6,5“ verbreitet, neue Bereifung.
Innenraum:
Original klassische Sitze vorne und hinten mit neuer Dunkelroter Polsterung.Neue Graue Teppichböden.Fußmatten Grau mit Beifahrer Fußstütze.

Δίας
Το 1971 έγινε μία προσπάθεια ο Σκαραβαίος να γίνει πιο πρακτικός, με σκοπό να βελτιωθούν οι πωλήσεις. Ο νέος Σκαραβαίος προσφερόταν ταυτόχρονα με το απερχόμενο μοντέλο. Ονομάστηκε 1302 (το μοντέλο των 1.285 κ.εκ.) και 1302S (το μοντέλο των 1.584 κ.εκ.). Παρόλο το επίπεδο εμπρός παράθυρο, το μοντέλο αυτό είχε πιο στρογγυλεμένο εμπρός τμήμα καρότσας. Η εμπρός ανάρτηση αντικαταστάθηκε με McPherson. Η πίσω ανάρτηση αντικαταστάθηκε με IRS.
Προδιαγραφές
Μοντέλο: 1302
Έτος κατασκευής: 1972
Χρώμα: Χρυσό
Κινητήρας:
Πλήρως ανακατασκευασμένος κινητήρας Τ1. Ανοιγμένος στα 1.776 κ.εκ. (περίπου 70 ίππων), για ζωντάνια και απόλαυση στην οδήγηση. Επιπλέον ψυγείο λαδιού τοποθετημένο εμπρός, φροντίζει για την ψύξη του κινητήρα και την αξιοπιστία του.
Μετάδοση:
Εργοστασιακό κιβώτιο ταχυτήτων με μακρύτερη σχέση μετάδοσης (4.12), πλήρως ανακατασκευασμένο σύστημα μετάδοσης με αυθεντικά ανταλλακτικά (συμπλέκτης, φλάντζες, ντίζες κτλ.)
Ηλεκτρικά:
Καινούργια πλεξούδα, σύστημα ανάφλεξης, εκκινητήρας, μπαταρία, διακόπτες και ρελέ.
Φρένα:
Καινούργια αντλία φρένων. Καινούργιες σωληνώσεις φρένων (μεταλλικές και ελαστικές). Καινούργια δισκόφρενα εμπρός. Καινούργια ταμπούρα πίσω.
Ανάρτηση:
Καινούργιοι αποσβεστήρες εμπρός και πίσω. Καινούργια σινεμπλόκ πολυουρεθάνης εμπρός και πίσω.
Σύστημα διεύθυνσης:
Ανακατασκευασμένος ατέρμονας, ράβδοι τιμονιού και αποσβεστήρας συστήματος διεύθυνσης. Εμπρός αυθεντικές ζάντες 6″, πίσω 6,5″, καινούργια λάστιχα.
Εσωτερικό:
Αυθεντικά κλασσικά καθίσματα εμπρός και πίσω, με καινούργιες καφέ ταπετσαρίες. Καινούργιες μαύρες μοκέτες και πατάκια.
EN
Zeus
In 1971, an attempt was made to make the Beetle more practical in order to boost sales. The new Beetle was offered alongside the outgoing model. It was named 1302 (the 1,285 cc version) and 1302S (the 1,584 cc version). Despite the flat front windshield, this model had a more rounded front body section. The front suspension was replaced with McPherson struts, and the rear suspension was upgraded to IRS.
Specifications
Model: 1302
Year of manufacture: 1972
Color: Gold
Engine:
Fully rebuilt T1 engine. Bored out to 1,776 cc (about 70 horsepower), offering liveliness and driving pleasure. An additional front-mounted oil cooler ensures proper cooling and reliability.
Transmission:
Factory gearbox with longer gear ratio (4.12), fully rebuilt transmission system with genuine parts (clutch, gaskets, cables, etc.).
Electrics:
New wiring harness, ignition system, starter, battery, switches, and relays.
Brakes:
New brake master cylinder. New brake lines (metal and rubber). New front disc brakes. New rear drum brakes.
Suspension:
New front and rear shock absorbers. New polyurethane bushings front and rear.
Steering system:
Rebuilt steering box, tie rods, and steering damper. Authentic 6″ rims at the front, 6.5″ rims at the rear, new tires.
Interior:
Authentic classic front and rear seats with brand-new brown upholstery. New black carpets and floor mats.
DE
Zeus
1971 kam der Versuch den Käfer praktischer zu machen um die Verkaufszahlen zu erhöhen. Der neue Käfer wurde gleichzeitig mit der bestehenden Version angeboten. Er bekam den Namen 1302 (für das 1285cc Modell) und 1302S (für das 1584 Modell). Dieses Modell hatte, trotz der flachen Windschutzscheibe, eine rundere Frontkarosserie. Die Kurbellenkerachse vorne wurde durch eine McPherson Federbein Vorderachse ersetzt. Das hintere Fahrwerk wurde durch eine Schräglenkerachse ersetzt.
Spezifikationen – Modifizierungen
Modell: 1302
Baujahr: 1972
Farbe: Gold
Motor:
Neuer VW Käfer T1 Motor, 1776cc (70ps).Vorne installierter Ölkühler, der dafür sorgt, dass der Motor unabhängig von Wetterbedingungen nicht zu heiss wird.
Getriebe:
Werksgetriebe, mit original Ersatzteilen komplett restauriert (Kupplung, Dichtungen, Seilzüge, usw.).
Elektrik:
Neuer Kabelbaum, Zündelektronik, Anlasser, Batterie, Schalter und Relais.
Bremsen:
Neuer Bremshauptzylinder.Neue Bremsleitungen und Bremsschläuche.Vorne neue Scheiben, Sattel, Belege.Hinten neue original Trommelbremsen.
Fahrwerk:
Neue Stossdämpfer vorne und hinten.Neue Polyurethan Buchsen vorne und hinten.
Lenkung:
Neues Lenkgetriebe, Lenkstangen, Lenkungsdämpfer.Original Felgen vorne auf 6“, hinten auf 6,5“ verbreitert, mit neuer Bereifung.
Innenraum:
Klassische Sitze vorne und hinten mit neuer Brauner Polsterung.Momo Holzlenkrad.Neue Teppichböden.Fußmatten Schwarz mit Beifahrer Fußstütze.

Άρτεμις
Όπως και ο Ζεύς, η Άρτεμις κατασκευάστηκε με το στρογγυλεμένο εμπρόσθιο τμήμα παρόλο το επίπεδο εμπρός παράθυρο. Η ανάρτηση και εδώ αντικαταστάθηκε με McPherson εμπρός και IRS πίσω. Σε συνδυασμό με το μακρύτερο καπώ, μεγάλωσε και ο χώρος αποσκευών εμπρός. Η πίσω ανάρτηση, βελτίωσε σημαντικά την οδική συμπεριφορά του Σκαραβαίου, ήταν όμως κατασκευαστικά σημαντικά ακριβότερη. Ο εφεδρικός τροχός πλέον αποθηκευόταν όρθιος, χαμηλά στον εμπρόσθιο χώρο αποσκευών.
Προδιαγραφές
Μοντέλο: 1302
Έτος κατασκευής: 1972
Χρώμα: Λευκό (L242)
Κινητήρας:
Πλήρως ανακατασκευασμένος κινητήρας Τ1. Ανοιγμένος στα 1.776 κ.εκ. (περίπου 70 ίππων), για ζωντάνια και απόλαυση στην οδήγηση. Επιπλέον ψυγείο λαδιού τοποθετημένο εμπρός, φροντίζει για την ψύξη του κινητήρα και την αξιοπιστία του.
Μετάδοση:
Εργοστασιακό κιβώτιο ταχυτήτων, πλήρως ανακατασκευασμένο σύστημα μετάδοσης με αυθεντικά ανταλλακτικά (συμπλέκτης, φλάντζες, ντίζες κτλ.)
Ηλεκτρικά:
Καινούργια πλεξούδα, σύστημα ανάφλεξης, εκκινητήρας, μπαταρία, διακόπτες και ρελέ.
Φρένα:
Καινούργια αντλία φρένων. Καινούργιες σωληνώσεις φρένων (μεταλλικές και ελαστικές). Εμπρός μετατροπή σε δισκόφρενα από την CSP, με καινούργιους δίσκους, δαγκάνες, τακάκια, ειδικά για μοντέλο Σκαραβαίου με το 5άρι καρέ τροχού. Καινούργια ταμπούρα πίσω.
Ανάρτηση:
Καινούργιοι αποσβεστήρες εμπρός και πίσω. Καινούργια σινεμπλόκ πολυουρεθάνης εμπρός και πίσω.
Σύστημα διεύθυνσης:
Ανακατασκευασμένος ατέρμονας, ράβδοι τιμονιού και αποσβεστήρας συστήματος διεύθυνσης. Καινούργιες ζάντες ΕΜΡΙ, καινούργια λάστιχα.
Εσωτερικό:
Αυθεντικά κλασσικά καθίσματα εμπρός και πίσω, με καινούργιες μαύρες ταπετσαρίες. Καινούργιες μαύρες μοκέτες και πατάκια.
EN
Artemis
Just like Zeus, Artemis was built with a rounded front body section despite the flat front windshield. The suspension was also upgraded here, with McPherson struts at the front and IRS at the rear. Combined with the longer hood, the front luggage compartment was enlarged. The rear suspension significantly improved the Beetle’s handling, though it was considerably more expensive to manufacture. The spare wheel was now stored upright, low in the front luggage compartment.
Specifications
Model: 1302
Year of manufacture: 1972
Color: White (L242)
Engine:
Fully rebuilt T1 engine. Bored out to 1,776 cc (about 70 horsepower), offering liveliness and driving pleasure. An additional front-mounted oil cooler ensures proper cooling and reliability.
Transmission:
Factory gearbox, fully rebuilt transmission system with genuine parts (clutch, gaskets, cables, etc.).
Electrics:
New wiring harness, ignition system, starter, battery, switches, and relays.
Brakes:
New brake master cylinder. New brake lines (metal and rubber). Front converted to CSP disc brakes with new discs, calipers, and pads, specifically designed for Beetle models with the 5-lug wheel pattern. New rear drum brakes.
Suspension:
New front and rear shock absorbers. New polyurethane bushings front and rear.
Steering system:
Rebuilt steering box, tie rods, and steering damper. New EMPI rims with new tires.
Interior:
Authentic classic front and rear seats with brand-new black upholstery. New black carpets and floor mats.
DE
Αrtemis
Artemis wurde, genauso wie Zeus, trotz der flachen Windschutzscheibe, mit der runderen Frontkarosserie hergestellt. Anstelle der platzraubenden vorderen Kurbellenkerachse erhielt Artemis ebenfalls eine MacPherson-Federbeinachse. Diese ermöglichte zusammen mit dem verlängerten Vorderwagen auch einen erheblich größeren Kofferraum. Das hintere Fahrwerk wurde durch eine Schräglenkerachse ersetzt, welche die Fahreigenschaften verbesserte, aber teurer herzustellen war. Das Reserverad fand seinen Platz nun unten im vorderen Kofferraum.
Spezifikationen – Modifizierungen
Modell: 1302
Baujahr: 1972
Farbe: Weiss (L242)
Motor:
Neuer VW Käfer T1 Motor, 1776cc (70ps).Vorne installierter Ölkühler, der dafür sorgt, dass der Motor unabhängig von Wetterbedingungen nicht zu heiss wird.
Getriebe:
Werksgetriebe, mit original Ersatzteilen komplett restauriert (Kupplung, Dichtungen, Seilzüge, usw.).
Elektrik:
Neuer Kabelbaum, Zündelektronik, Anlasser, Batterie, Schalter und Relais.
Bremsen:
Neuer Bremshauptzylinder.Neue Bremsleitungen und Bremsschläuche.Vorne Umbau auf CSP-Scheibenbremsen mit neuen Scheiben, Sattel, Belege, speziell für Käfer mit 5er-Lochkreis.Hinten neue original Trommelbremsen.
Fahrwerk:
Neue Stossdämpfer vorne und hinten.Neue Polyurethan Buchsen vorne und hinten.
Lenkung:
Neues Lenkgetriebe, Lenkstangen, Lenkungsdämpfer.Neue EMPI Felgen mit neuer Bereifung.
Innenraum:
Klassische Sitze vorne und hinten mit neuer Schwarzer Polsterung.Neue Teppichböden.Fußmatten Schwarz mit Beifahrer Fußstütze.

Ποσειδώνας
Είναι ένας σχετικά σπάνιος σκαραβαίος, ο οποίος μοιάζει με τον “Οβάλ”, αλλά με μεγαλύτερο πίσω παράθυρο. Μικρές βελτιώσεις αποσκοπούσαν στην αύξηση της άνεσης ώστε το αυτοκίνητο να γίνει ελκυστικότερο για τις ξένες αγορές. Οι βελτιώσεις αυτές περιλάμβαναν τον κινητήρα των 1.192 κ.εκ. (με 30 ίππους) καθώς επίσης και τις μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες. Ο Σκαραβαίος του 1960 βγήκε στην αγορά με τα κεκλιμένα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα, το μακρύ εμπρός καπώ, ανάρτηση με πειροδακτύλιδα εμπρός και σπαστό διαφορικό πίσω. Επιπλέον, αυτός ο Σκαραβαίος είχε το καρέ τροχού με τα 5 μπουλόνια και δεν διέθετε εξωτερική πλήρωση καυσίμων.
Προδιαγραφές
Μοντέλο: 1200
Έτος κατασκευής: 1960
Χρώμα: Γαλάζιο (L390)
Κινητήρας:
Πλήρως ανακατασκευασμένος κινητήρας Τ1. Ανοιγμένος στα 1.776 κ.εκ. (περίπου 90 ίππων), με 2 διπλά καρμπυρατέρ και μεγαλύτερες κυλινδροκεφαλές, για ζωντάνια και απόλαυση στην οδήγηση. Επιπλέον ψυγείο λαδιού τοποθετημένο εμπρός, φροντίζει για την ψύξη του κινητήρα και την αξιοπιστία του.
Μετάδοση:
Εργοστασιακό κιβώτιο ταχυτήτων, πλήρως ανακατασκευασμένο σύστημα μετάδοσης με αυθεντικά ανταλλακτικά (συμπλέκτης, φλάντζες, ντίζες κτλ.)
Ηλεκτρικά:
Καινούργια πλεξούδα, σύστημα ανάφλεξης, εκκινητήρας, μπαταρία, διακόπτες και ρελέ.
Φρένα:
Καινούργια αντλία φρένων. Καινούργιες σωληνώσεις φρένων (μεταλλικές και ελαστικές). Εμπρός μετατροπή σε δισκόφρενα από την CSP, με καινούργιους δίσκους, δαγκάνες, τακάκια, ειδικά για μοντέλο Σκαραβαίου με το 5άρι καρέ τροχού. Καινούργια ταμπούρα πίσω.
Ανάρτηση:
αινούργιοι αποσβεστήρες εμπρός και πίσω. Καινούργια σινεμπλόκ πολυουρεθάνης εμπρός και πίσω.
Σύστημα διεύθυνσης:
Ανακατασκευασμένος ατέρμονας, ράβδοι τιμονιού και αποσβεστήρας συστήματος διεύθυνσης. Εμπρός καινούργιες ζάντες SSP Classic με καινούργια λάστιχα. Ανακατασκευή ολόκληρης της εμπρός ανάρτησης.
Εσωτερικό:
Αυθεντικά κλασσικά καθίσματα εμπρός και πίσω, με καινούργιες γαλάζιες/λευκές.
EN
Poseidon
This is a relatively rare Beetle, resembling the “Oval” but with a larger rear window. Small improvements aimed to increase comfort and make the car more appealing to foreign markets. These improvements included the 1,192 cc engine (with 30 horsepower) as well as larger glass surfaces. The 1960 Beetle was released with slanted front headlights, a long front hood, torsion bar suspension at the front, and swing axle at the rear. In addition, this Beetle had the 5-lug wheel pattern and did not feature an external fuel filler.
Specifications
Model: 1200
Year of manufacture: 1960
Color: Light Blue (L390)
Engine:
Fully rebuilt T1 engine. Bored out to 1,776 cc (about 90 horsepower), with two twin carburetors and larger cylinder heads, providing liveliness and driving pleasure. An additional front-mounted oil cooler ensures proper cooling and reliability.
Transmission:
Factory gearbox, fully rebuilt transmission system with genuine parts (clutch, gaskets, cables, etc.).
Electrics:
New wiring harness, ignition system, starter, battery, switches, and relays.
Brakes:
New brake master cylinder. New brake lines (metal and rubber). Front converted to CSP disc brakes with new discs, calipers, and pads, specifically designed for Beetle models with the 5-lug wheel pattern. New rear drum brakes.
Suspension:
New front and rear shock absorbers. New polyurethane bushings front and rear.
Steering system:
Rebuilt steering box, tie rods, and steering damper. New SSP Classic rims at the front with new tires. Complete rebuild of the entire front suspension.
Interior:
Authentic classic front and rear seats with brand-new light blue/white upholstery.
DE
Poseidon
Poseidon ist ein relativ seltener Käfer, ähnlich wie der „Oval“ aber mit grösserer Heckscheibe. Kleine Verbesserungen hatten das Ziel, den Fahrerkomfort zu steigern und den Käfer attraktiv für Ausländische Märkte zu machen.
Zu diesen Verbesserungen gehörte auch der 1192cc (30 ps) Motor, sowie Windschutzscheibe und seitliche Verglasung, die kleiner waren, als bei den 1968 Modellen.
Der 60er Käfer kam mit den geneigten Scheinwerfer-Streuscheiben, der langen Haube, der Kurbellenkerachse vorne und der Pendelachse hinten auf den Markt.
Weiterhin verfügten diese Käfer über den 5er Lochkreis, ohne aussenliegende Tankklappe.
Spezifikationen – Modifizierungen
Modell: 1200
Baujahr: 1960
Farbe: Golfblau (L390)
Motor:
Neuer VW Käfer T1 Motor, 1776cc (90ps). Neuer Motorblock, grössere Zylinderköpfe, Doppelvergaser-System. Vorne installierter Ölkühler, der dafür sorgt, dass der Motor unabhängig von Wetterbedingungen nicht zu heiss wird.
Getriebe:
Werksgetriebe, mit original Ersatzteilen komplett restauriert (Kupplung, Dichtungen, Seilzüge, usw.).
Elektrik:
Neuer Kabelbaum, Zündelektronik, Anlasser, Batterie, Schalter und Relais.
Bremsen:
Neuer Bremshauptzylinder. Neue Bremsleitungen und Bremsschläuche. Vorne umbau auf CSP Scheibenbremsen mit neuen Scheiben, Sattel, Belege, speziell für Käfer mit 5er Lochkreis. Hinten neue original Trommelbremsen.
Fahrwerk:
Neue Stossdämpfer vorne und hinten. Neue Polyurethan Buchsen vorne und hinten.
Lenkung:
Neues Lenkgetriebe, Lenkstangen, Lenkungsdämpfer. Neue SSP Classic Felgen mit neuer Bereifung. Erneuerung aller Verschleissteile des vorderen Fahrwerks.
Innenraum:
Original klassische Sitze vorne und hinten mit neuer Blau-Weisser Polsterung. Neue dunkelblaue Teppichböden. Fußmatten Blau mit Beifahrer Fußstütze.
ταπετσαρίες. Καινούργιες σκούρες γαλάζιες μοκέτες και πατάκια.
Discover Greece
Δεν ταξιδεύουμε για να φύγουμε.
Ταξιδεύουμε για να θυμηθούμε.
Έλα. Χωράς κι εσύ!